ČERVEN

ŠKOLA V PŘÍRODĚ 20. - 24. 6. 2022

V termínu od pondělí 20. června do pátku 24. června jsme vyjeli do ŠvP od agentury Haul. Rekreační středisko Lubenec nám velmi vyhovovalo: většina z nás spala v chatkách, kolem byl les a krásná příroda.
Každé dopoledne jsme si společně celá škola či jen druhý stupeň užívali výletů po okolí, které pro nás paní učitelky připravily. Například jsme navštívili: Bílý kříž, líhniště mloků, Kapucínkské skály aj. Vždy odpoledne nám začal připravený program s vychovateli - soutěžili jsme a sbírali jsme tak soutěžní body do celopobytové hry: Za slávu Říma.
A co jsme ještě zažili? Pochutnali jsme si na koblížkové párty, moc nás bavila hra minecraft, trochu jsme se báli na stezce odvahy. Příjemné chvíle jsme zažili u táboráku a na discotéce. Velmi nás potěšilo stravování ve formě rautů a švédských stolů. Každé ráno dobrovolníci chodili běhat s paní učitelkou Hůlovou - to byla fajn rozcvička.
Pro někoho byl týden velkou výzvou - po celou dobu pobytu jsme s sebou neměli mobilní telefon, ale zvládli jsme to a většině telefon nechyběl.

DRAČÍ LODĚ
V pátek 10. 6. jsme pomáhali na stanovištích připravené Střediskem volného času v Mostě (pomocníci na 1. fotografii). Také jsme stihli fandit naší školní posádce z 2. stupně (2. fotografie).              více ve fotogalerii

OVOCE DO ŠKOL

V rámci projektu ovoce a zelenina do škol jsme dne 7. 6. opět ochutnali skvělou svačinku - salát, ředkvičky, okurky, rajčata. A také jsme si pochutnali na ovoci - ananasu, banánu, pomeranči a jablku. Byla to opět fajn zdravá svačinka a osvěžující občerstvení.

LONDÝN    zahraniční zájezd (29. 5. - 2. 6. 2022)

V neděli 29. května jsme odjeli autobusem do Londýna.

V pondělí jsme začali prohlídkou Greenwiche parku - nultého poledníku. Lodí po řece Temži jsme přejeli k Tower Bridge. Prohlédli jsme si i památky kolem: Tower Castle, ve městě jsme obdivovali "Okurku", přesunuli jsme se ke katedrále Sv. Pavla a pondělní maraton zakončili u divadla Shakespeare Globe a Modern Tate (galerii výtvarného umění). Večer jsme se ubytovali u úžasných rodin v Andoveru. Trochu jsme se báli, ale zjistili jsme, že britské rodiny jsou skvělé.

2. den jsme opět nasedli do autobusu a vydali jsme se směrem na Stone Hedge, kde se nám všem moc líbilo. Následně jsme navštívili muzeum automobilů a motocyklů a svezli jsme se Monorailem.

Středu jsme zahájili prohlídkou muzea voskových figurín Madame Tussauds, pěšky jsme se přesunuli k Trafalgar Square, prošli Soho, zastavili se u Whitehall, Downing street 10 a došli k Westminster Abbey. Zde jsme si pořídili pár fotek u Big Benu a přešli k Sea life a pohlédli jsem na Londýn z výšky, když jsme nastoupili do atrakce London Eye. Nakonec jsme metrem dojeli k Milenium hall. Samozřejmě jsem si nakoupili nějaké suvenýry a ochutnali jsme tradiční fish and chips. Po dalším náročném dni jsme se opět vydali na cestu domů.

Těšíme na další společně strávené dny plné poznání a nových zkušeností.

27. 6. školní výlet - Třebívlice

Projektový den EU mimo školu

Hned v pondělí po ŠvP jsme se sedmou a osmou třídou vyjeli vlakem na výlet. Navštívili jsme v nedalekých Třebívlicích muzeum českého granátu. Prohlédli jsme si expozici J. W. Goetha a Ulriky von Levetzow, místí výstavu obrazů a sbírku českých granátů. Dozvěděli jsme se mnoho zajímavých informací. Po obědě v restauraci jsme se osvěžili na koupališti. Bylo to moc fajn. Velmi děkujeme paní učitelce Hůlové za organizaci výletu!

VELKÁ NAROZENINOVÁ OSLAVA

Pondělní vyučování začínáme třídnickou hodinou, kterou jsme dnes (13. 6.) využili k oslavě narozenin Verči a Šimona. Nechybělo pohoštění, dárečky a dětské bublinky. Kromě hodování jsme si užili zábavu (vyzkoušení dárků, vyprávění vtipů s historek). Moc jsme si to užili a oběma oslavencům děkujeme za bezvadné pohoštění! Ještě jednou přejeme vše nejlepší!

IQ LANIDA LIBEREC

Projektový den EU

První den v novém týdnu, v pondělí 6. 6., jsme zapůjčeným autobusem odjeli na plánovaný celodenní výlet do Liberce. Cílem naší cesty byla IQ LANDIE. Přestože někteří již v tomto zábavném centru byli, každý si našel něco zajímavého a společně jsme si pondělní den užili. Na výletě jsme byli s kamarády a spolužáky ze 3., 4., 5., a 7. třídy.

DEN DĚTÍ

Dne 3. 6. proběhlo na hřišti a na zahradě v areálu školy soutěžní dopoledne, které bylo oslavou Dne dětí pro 1. stupeň. My, kteří jsme neodjeli do Londýna, jsme asistovali a pomáhali na stanovištích. Před každou soutěží jsme měli za úkol aktivitu dětem ukázat. Nakonec jsme všem rozdali sladkosti.

Uvědomili jsme si, že za takovou akcí je mnoho práce. V závěru jsme poděkovali paní učitelkám a dětem za fajn dopoledne.